اويسااويسا، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره

اويسا..... عشق و زندگي باباومامان

سال 1391 مبارک .....اولین عید خوشگلکم

1391/1/2 2:58
1,356 بازدید
اشتراک گذاری

سلام...به همه خاله های مهربون و نینی گلو های نازشون...امسال اولین عید خوشگل مامان بود..پارسال اویسا تو دلم بود همش منتطر ورودش بودم الهی که فداش بشم...حالا واسه خودش خانمی شده...!!یه خانوم فوق العاده شیطون هزار ماشالا یدیقه بند نمیشه نمیدونم به کی رفته کلماتی که میگه:ماما..بابا ...ب ب(با فتحه)...اب اینم با فتحه..دد...گگ...با کلی کلمه من دراوردی..حدود  5 ..6 قدم هم تنهایی راه میره دوس داره به همه جا سرک بکشه خیلی کنجکاوه...و متاسفانه خرابکارو شیطون ولی خب عوضش قد یه دنیا شیرین و دوس داشتنیه امسال دادم با عکس اویسا یه خاله مهربون تقویم درست کرد...کارای تولدشم دارم کمکم میکنم تم تولد اویسا که دلم میخاد خیلی خاص باشه عدد1 و پروانه ست...تقویمش قشنگ شده میخاید ببینید؟؟؟ بفرمایید تو صفحه فیسبوک دخملم...اینم عکس های جدید اویسا در 11 ماهگی

 

برای ما نطر بذارین خوشحال میشیم ...بوووس تا بعد قول میدیم زودی بیایم

 


 

پسندها (1)

نظرات (7)

مينا
3 فروردین 91 10:36
سلام دوست خوبببببببببببببببم. عيدتون مبارك. اميدوارم سال خيلي خيلي خوبي داشته باشيد. واي پارسال رو كه نگووووو.
چه بامزه شده آويسا . از طرف من بوسش.


اره مینا جون یادته پارسالو؟؟؟ سال نو تو هم مبارک گلم پسمل نازمو صدتا بوسش کن
غزلک*مامان فسقلی*
5 فروردین 91 11:42
با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد، برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد
غزلک*مامان فسقلی*
5 فروردین 91 11:43
ای جااااانم چه خانومی شده آویسا جون
خدا حفظش کنه براتون


مرسی خاله مهربون
مامان آتین
20 فروردین 91 12:58
ای جاااااااان خیلی ناناس شده ماشالله
از طرف من ببوسش گلم


مرسی مامان اتین مهربونم
وفا مامان یاسین
30 فروردین 91 20:07
قربونش برم... اویسا جونم اولین نوروزت مبارک......

مرسی خاله مهربون...بوووووس واسه یاسین خوشگلم
مامانی درسا
24 فروردین 92 2:22
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله که در پناه حق همیشه شاد و زیبا و سلامت باشی
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
24 فروردین 92 15:31
تولد تولد تولدت مبارک انشالا تولد 120 سالگیت عزیزم