اويسااويسا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

اويسا..... عشق و زندگي باباومامان

اويساي بازيگوش

1390/4/8 18:02
982 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماماني قشنگم ..........(اين عبارتيه كه صبحها وقتي چشماي نازتو باز ميكني بهت ميگم) ........اولا از همه خاله هاي نازي كه براي اويسا نظر گذاشتن ممنونم مخصوصا از خاله مينا دوس جونم كه نينيهامون فقط 1 ساعت فرقشونه و تويه شب به دنيا اومدن........از همينجا هم محمد پرهام گلمو ميبوسم.....................             امروز واسه اويساي نازم سي دي بيبي انيشتين رو گرفتم و از ذوقم همون دقيقه گذاشتمش ........نميدوني چيكارميكردي عشقم!!!! دست و پا ميزدي و با صداي بلند اقون قاقون ميكردي ..........خلاصه خيلي هيجان زده شده بودي......وتوي كريرت 1 ساعتي سرگرم بودي...خوشحالم كه اين چيزا واسه سرگرم كردن نيني هاي جديد هست تا مامانا به كارشون برسن!!!!


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زهره
8 تیر 90 19:05
سلام دوست عزیز.الهی تو هم مثل من منتظری.وبلاگ قشنگی داری.اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم خبر بده خوشال میشم.


دوست گلم نيني من 2 ماهه ست اميدوارم نيني نازت به سلامتي به دنيا بياد عزيزم بووووووس واسه تودليت موافق تبادل لينكم هستم گلي
ملی(مامانه نقطه )
9 تیر 90 15:43
سلام دوستم
برای اولین باره که وبلاگتون سر زدم ، امیدوارم دختر خوشگلتون همیشه سالم باشه راستی این سی دی که گفتی چی هست ؟؟؟؟


سلام مامان نقطه جونم اين cd ها اسمش بيبي انيشتين هستش .
اونا رو از سايت ninifilm.ir كه قيمتش نسبت به بقيه سايتها بهتر بود گرفتم و خيلي براي نيني جالب هستش ايشالا نيني زودي بياد بغلت.......سالم و تپلي!!

shima
9 تیر 90 20:29
سلام عزیزم ممنون از اینکه بهم سر زدی اویسا کوچولو ام از طرف من ببوستو وبلاگمم با اجازتون لینکتون کردم





منم لينكتون كردم مامان شيماي گل يه عالمه بوووس واسه نيني گل تو دلت