اويسااويسا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

اويسا..... عشق و زندگي باباومامان

معرفي اويسا جوجو

1390/3/12 15:56
3,435 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و خوشامد به همه کسایی که اومدن تا وبلاگ نینی گلمو ببینن

نیشخند اول از همه باید بگم اویسا ی نازم روز ٢٤ فروردین ٩٠  ساعت ٢٢:٢٠ شب قدم به این دنیا گذاشت و نقش افرین بهترین روز زندگی مامان و بابا شد اینم عکس اولین دقایق بعد از تولدش

 

 

وزنش موقع تولد    3.300   قد  51  دخترم در بيمارستان صارم و توسط دكتر زهرا نادري به دنيا اومد من زايمان خوبي داشتم و خيلي راحت زاييدم.........البته دخترم خيلي خانوم بود   چشمک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله
17 خرداد 90 15:23
دلم برات تنگ شده



مرسي خاله جون

مینا
8 تیر 90 13:06
تولدت مبارک اویسا کوچولو. مامانت برای دنیا اومدنت خیلی سختی کشیدها من شاهد بودم . قدرش رو حسابی بدون. نی نی من یکم ازت بزرگتره.
مامان اینده
5 مرداد 90 12:33
عزِییییییییییییییییییییزم ماشاا...
وقتی عکس اویسا جونو دیدم گفتم یعنی میشه منم اولین عکسش دخترمو بذارم تو وبش


ايشالا عزيزم انقد زود ميگذره دلت واسه موقعي كه تو شكمت بود تنگ ميشه....