اويسااويسا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

اويسا..... عشق و زندگي باباومامان

يه كوچولو از زندگي 2 نفره مون

1390/3/12 21:47
1,350 بازدید
اشتراک گذاری

ما بعد از ٥ سال زندگی عشقولانه     تصمیم گرفتیم ٣ نفر بشیم   

 

 

 

 

 

 بعد از یه تجربه نا موفق    مرداد ٨٩ اویسا اومد تو دل مامان وکلی بابا و مامانوخوشحال کرد من و بابا ی اویسا  ١١ ساله با همیم  با توجه به اینکه ما تقریبا از ١٢  سالگی من و ١٦ سالگی باباش با همیم!!!!  خیلی برای دوست و اشنا نینی دار شدن ما جالب بود  اونا حتی تصور نمیکردن ما با هم بمونیم چه برسه به اینکه اویسادار هم بشیم .........ما به سختی به هم رسیدیم و  اویسا ثمره عشق دست نیافتنی ماست ...........خلاصه کنم من متولد دی ٦٦  پژمان متولد دی ٦٣  و ما سال ٨٢ عقد کردیم و سال ٨٥ عروسی کردیم    .......فروردین ٨٩  من یه بارداری ناموفق داشتم (ناخواسته)  و تازه اونموقع بود که فهمیدیم چقدر جای نینی خالیه

 

 

 

 

     امروز اویسا ٥٠ روزشه و اومده خونه ی مامانیش ........ اینم اخرین عکسشه

این تعطیلیم داره برای اولین بار با مامان بابا میره شمال تا درختی که بابا موقع حاملگی مامان براش کاشته رو ببینه ایشالا برمیگردم و خاطرات شمال رفتنمونو مینویسم...........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان عسل
12 خرداد 90 22:39
مرسي مامان عسل جونم يه بوس گنده واسه عسل جيگر


دورامانزدیک
23 مهر 91 11:55
سلام چه خوشبختی...دوست جدید آپم بیییییا...