اويسااويسا، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره

اويسا..... عشق و زندگي باباومامان

يه سوال !!! يه تشكر!!!

1390/4/18 19:20
1,226 بازدید
اشتراک گذاری

اين روزا همش از خودم تعجب ميكنم......خدايا اين منم؟؟ مني كه انقد خواب و استراحتم برام مهم بود حالا بخاطر دل درد بچم تا صبح بيدار ميمونم؟؟...مني كه همش فعاليت ميكردم درس.. دانشگاه.. خريدو... همه رو بوسيدم گذاشتم كنار؟؟.....مني كه هميشه از شستن و سابيدن و خانم خونه بودن بدم ميومد همش دلم ميخاد خونه باشم و در خدمت يه كوچولو باشم؟؟؟  اصلا باورم نميشه كه مني كه خوابمو با هيچي عوض نميكردم حالا بخاطر نق نق هاي تو خواب فسقليم مث فنر ازجام ميپرم!!!!خدايا شكرت كه انقد ديدمو به زندگي عوض كردي ..خدايا شكرت كه يه نيني سالم و شيرين بهم دادي!!!خدايا به همه منتظراي نيني اين لطفو بكن چون واقعا مادر شدن موهبتيه كه اصلا توي كلام نميگنجه.........

 

اي خدا.......     ......         شكرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامانی شیما وحدیث
18 تیر 90 21:13
بلللللللللللللله دیگه .بخودی نیست که میگن : بهشت زیر پای مادران است .
غزلک*مامان فسقلی*
19 تیر 90 10:13
سلام
چقدر قشنگ نوشتی
همه حس مادرانه ت رو با این جملات نشون دادی
اویسا جون رو ببوس

مرسي غزلك جونم...ايشالا نينيت زود بياد بغلت گلم




neda
20 تیر 90 19:20
سلام مامان اویسا جون خوبید؟ باه باه چه دخمل خوشگلی، خدا حفظش کنه.

خوشحالم که برام پست گذشتید و ممنون به خاطر دعا تون، محتاجیم به دعا


مرسي گلم چشمات قشنگ ميبينه

مامان شینا
21 تیر 90 14:28
واقعا جای شکر داره که ما زن آفریده شدیم تا این حس قشنگو تجربه کنیم حس مادر بودن رو


واقعا جاي شكر داره.......خدا كنه همه كسايي كه منتظرن شاد بشن

مامان فهیمه
23 تیر 90 14:21
سلام عزیزم:
ممنون از این که به وبم سرزدی...
چشم..مراقب خودم هستم.ممنون که به فکرمی..
بوس برای اویسا خوشمله....


خواهش ميكنم عزيزم

مامان فرشته
23 تیر 90 21:04
سلام عزیز دلم
وای چه دخمل ناز و خوردنی
خدا براتون حفظش کنه
مژده جونم فکر نمی کنم دلم برای این روزا تنگ بشه چون خیلی استرس کشیدم
ولی خیلی ها هم این مسئله رو بهم گفتن شایدم دلم تنگ شد
ممنونم گلم من لینکت کردم تا بیام تند تند پیشت بوسسسسسس


ميدونم چه حالي داري اميدوارم نينيت سالم باشه فقط اين مهمه....كلييييي بوووووس از طرف من و اويسا واسه نيني تو دلت
مامان آیلین
24 تیر 90 3:36
ماشاالله هزار ماشالله دختر خیلی نازی داری که اسمش هم خیلی قشنگه مرسی به وب آیلین من هم سر زدی انشاالله نی نیت صد ساله بشه زیر سایه شما وباباش
خدا حفظش کنه میشه وب شما رو لینک کنم؟ مواظب خودت ونی نی نازت باش.


مرسي از دعاي قشنگتون......منم لينكتون كردم خوشحالمون كردين
مامان النا
24 تیر 90 13:27
سلااااااااااااااااااااااااااااااااام دختر ناناز
مامانی این عشق واقعی مادرو فرزنده که مادر همه چی رو به خاطر اون فدا میکنه.
خدا حفظش کنه.


ممنون عزيزم

مامان فرشته
24 تیر 90 14:06



مرسي مامان فرشته گل......روي ماه دخملتو ميبوسم
مامی مریم
5 مرداد 90 21:43
مژده جان 3 ماهگی اویسا جون مبارکه
zari
25 مرداد 90 13:38
سلام
ماشالا چه دختر ناز و با نمکی دارین خدا حفظش کنه براتون.


مرسي عزيزم