اويسااويسا، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره

اويسا..... عشق و زندگي باباومامان

سه ماهگي اويسا جوجو

1390/4/29 18:41
1,125 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه سلام دخمل گلم......... نفسم.. سه ماه تموم از با هم بودنمون ميگذره.. 90 روز شبانه روز با هم بوديم ....باورم نميشه برام مثل يه لحظه گذشته!!بازم خداروشكرميكنم براي داشتنت............سه ماهه شدنت مبارك

    

اينم سه تاشمعات!!!!

اينروزا كلي كاراي جديد ميكني.. غلت ميزني...خودتو لوس ميكني...غريبي ميكني.ووووووو

تازگيا وقتي بغلت ميكنم سرتو ميكني تو گردنم و من ازخوشحالي ضعف ميكنم وقتي چند دقيقه سراغت نميام بغض ميكني و دستتو به سمتم دراز ميكني يعني بغلم كن شيطون من!!

                 راستي قد و وزن اين ماه::::    وزن 6350.....قد 61.5  ماشالااااااا!!!!!!!!!!!  حالا نوبت چند تا عكس جديد از عشق مامانه ...... اينجا اويسا پسر ميشود:


      


 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

mAhyA
31 تیر 90 3:38
ey janammmmmmmmm
غزلک*مامان فسقلی*
1 مرداد 90 7:23
قربوووووونش برم
تبریک میگم عزیزم به خاطر این لحظه های زیبا



مرسي غزلك جونم
مانیا
2 مرداد 90 2:48
سلام مامانی و خوش به حالت . منم دارم روز شماری می کنم که نی نیم زودتر بیاد تو بغلم. ولی باید تا دی ماه صبر کنم... دعا کن خدا به منم یه نی نی ناز و خوشگل مثل دخمل خوشگلت بده


انقد زود ميگذره كه دلت براي اينروزا تنگ ميشه ...ايشالا سالم باشه
مامان آمیتیس
3 مرداد 90 10:10
تپل من تو هم مثل آمیتیس من نانازی دوستت داریم
یه مامان
4 مرداد 90 14:20
سلام خوبیدممنون از نظرتون سه ماهه شدن آویسا جون هم مبارک باشه ایشالا1000ماهگیش.



مرسي گلم

مامان اینده
5 مرداد 90 12:11
سلام مامی اویسا جون
ماشاا... چه دختر نازیی داری خدا حفظش کنه .
دختر منم یه ماه دیگه بدنیا میاد انشاا...


به اميد خدا عزيزم ايشالا صحيح . سالم باشه
مامان زینب
5 مرداد 90 17:44
چقد ماهیییییییییی تو

مرسي مامان زينب جونم...
مامان شینا
8 مرداد 90 11:57
خوشگل بودی خوشگلتر شدی نازی خانم
غزلک*مامان فسقلی*
8 مرداد 90 18:53
سلااااااااااام مژده جون من اعتراض دااااااااااارم، چرا اینقدر عکس کم میذاری من هر روز میام ولی عکس جدید نذاشتی آویسا جونم رو ببوس هزار تاااااا
shima
9 مرداد 90 16:40
مبارکه سه ماهگیت اویسا جونم
مامان ساينا
19 مرداد 90 7:32
وااااااااي خداي من چه ني ني ناز و كوچولويي.3 ماهگيت مبارك عزيزم



مرسي مامان ساينا جونم
بهارک
21 مرداد 90 1:07
سلام..طراحی عکس وقالب وبلاگ..خوشحال میشم سر بزنید.. ممنون میشم مارو لینک کنید..
shima
22 مرداد 90 0:58
2mahegit mobaraaaaaaaaaaaaak avisa joniiim cheghad nanasio khoshgeli khale jooni


مرسي گلكم...چشات خوشگل ميبينه
مامان نیکا
24 مرداد 90 14:46
چه دخمل نازو دوست داشتنی داری خانمی!سه ماهگی اویسا جون مبارک ان شالله همیشه شادیها و خنده هاشو ببینی

ممنونم براي نيكاجونم همينطور..

مامان شینا
17 مهر 90 2:25
روزت مبارک کوچولو